extranet internet creator

Zaufali nam

Wspieramy

Logowanie extranet

Zaufali nam

O firmie

Filozofia firmy

work together, live together
poznaj filozofię działania naszej firmy

Jednostki publiczne

Biuletyn Informacji Publicznej, integracja z elektronicznym obiegiem dokumentów, serwisy internetowe, rozwiązania regionalne...

Rozwiązania dla firm

Przeszło 300 wdrożeń od 2001 roku: nasza firma specjalizuje się w tworzeniu stron i serwisów opartych o system CMS netadmin.

Aktualności

Uwaga !! - awaria numeru pomocy technicznej.

W dniu dzisiejszym wystąpiła awaria numeru pomocy technicznej - 56 61 97 512
Prosimy o kontakt pod numerem - 665 430 267

Za utrudnienia przepraszamy.

  • netadmin i bip.net w wersji 7.00 już dostępne

System netadmin i bip.net w wersji 7.00

Od dnia 28 września 2015 r. upubliczniamy najnowszą wersję systemu netadmin i bip.net o numerze 7.00.

  • Prezentacja wybranych realizacji

Prezentacja wybranych realizacji

Przedstawiamy Państwu krótką prezentację wybranych realizacji naszej firmy.

zobacz prezentację wybranych realizacji »

  • Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego

Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego

W oparciu o rozwiązanie extranet.direct przygotowaliśmy dedykowane systemy dla Departamentu Spraw Społecznych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Przygotowane rozwiązania zapewniają obsługę projektów na którą składają się procesy składania wniosków o stypendia dla doktorantów oraz uczniów z województwa kujawsko-pomorskiego.

więcej o realizacji dla Urządu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego »

  • Sklep Muzyczny Bratpol

Sklep Muzyczny Bratpol

Dla jednego z większych dystybutorów sprzętu muzycznego w Polsce uruchomiliśmy dwa sklepy internetowe w oparciu o system extrashop w wersji korporacyjnej.

więcej o realizacji dla Sklepu Muzycznego Bratpol »

  • Apator Control

Apator Control Sp. z o.o.

Serwis internetowy oparty został o system netadmin. Założeniem projektu graficznego była prezentacja firmy jako profesjonalnego partnera handlowego, dysponującego wysokiej jakości produktami.

więcej o realizacji dla Apator Control Sp. z o.o. »

  • Powiat Łowicki

Powiat Łowicki

Serwis internetowy nawiązuje kolorystyką do tradycji regionu. Rozwiązanie "4 pory roku" uatrakcyjnia stronę poprzez zmianę wyglądu wraz ze zmieniającymi się porami.

więcej o realizacji dla Powiatu Łowickiego »

Treść strony

Konfiguracja programu: Microsoft Outlook Express

W celu skonfigurowania skrzynki e-mail prosimy postępować krok po kroku zgodnie z poniżej zamieszczonymi zdjęciami:

wyświetl galerię w Cooliris
  • krok 1
  • krok 2
  • krok 3
  • krok 4
  • krok 5
  • krok 6
  • krok 7
  • krok 8
  • krok 9
  • krok 10
  • krok 11

Problemy z konfiguracją programu

Najczęściej spotykanym problemem występującym podczas użytkowania programu Microsoft Outlook Express jest nagły brak możliwości odbioru/wysyłki poczty email, pomimo uprzednio prawidłowo dokonanej konfiguracji obsługi konta e-mail (prościej: konto "wczoraj" działało, żadne ustawienia nie zostały zmienione, teraz obsługa konta nie działa).

Przy próbie wysłania lub odebrania poczty e-mail może pojawić się jeden z następujących komunikatów o błędach:

Nie można znaleźć serwera. (Konto: nazwa konta, Serwer POP: 'poczta', Numer błędu: 0x800ccc0d)
 
-lub-
 
Zadanie „nazwa serwera — Wysyłanie i odbieranie” zgłosiło błąd 0x800ccc0f): „Połączenie z serwerem zostało przerwane. Jeżeli problem będzie występować nadal, skontaktuj się z administratorem serwera lub usługodawcą internetowym. Odpowiedź serwera: ? K”
 
-lub-
 
Połączenie zostało nieoczekiwanie zakończone przez serwer. Możliwe powody to: problem z serwerem, problem z siecią lub długi czas nieaktywności. Konto: nazwa konta, Serwer: „nazwa serwera”, Protokół: POP3, Odpowiedź serwera: „+OK”, Port: 110, Secure(SSL): NO/YES, Numer błędu: 0x800ccc0f

W takim wypadku należy:

  • usunąć wszelkie wiadomości ze skrzynki nadawczej,
  • ponownie skonfigurować obsługę konta e-mail wykonując następujące czynności:
    1. usunięcie obsługi konta e-mail (w menu Narzędzia wybieramy opcję "Konta...", w zakładce "Poczta" wskazujemy konto e-mail a następnie wybieramy przycisk "Usuń") - nie zostaną usunięte żadne wiadomości ani wprowadzone kontakty,
    2. zamknięcie programu Microsoft Outlook Express,
    3. ponowne uruchomienie programu Microsoft Outlook Express,
    4. dodanie obsługi konta e-mail.

Uwaga!
Opisany powyżej problem wynika z błędu w programie Microsoft Outlook Express, a nie z konfiguracji serwera pocztowego.

Zmiana loginu (identyfikatora) skrzynki e-mail

W celu zmiany loginu (identyfikatora) skrzynki e-mail należy wyedytować ustawienia skrzynki: z menu "Narzędzia" > "Konta..." wskazujemy skrzynkę e-mail a następnie wybieramy przycisk "Właściwości". W zakładce "Serwery" w sekcji "Serwer poczty przychodzącej" dokonujemy stosownej zmiany w polu "Nazwa konta" (patrz powyższy zrzut ekranu kroku 9).

Identyfikator od 1 stycznia 2012 r. przyjmuje postać: [nazwa_skrzynki]@[domena_pocztowa]

Przykład: jan.kowalski@extranet.pl

Kontakt

extranet internet creator
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, ul. Wielki Rów 40B
e-mail:
Biuro/Dział Handlowy
tel.: +48 56 61 97 514
Biuro/Wsparcie Techniczne
tel.: +48 56 61 97 512
Biuro/Dział Administracyjny
tel.: +48 56 61 97 515

skocz do góry strony

Ułatwienia dostępu        Przeczytaj oświadczenie o dostępności
zamknij
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.