extranet internet creator

Zaufali nam

Wspieramy

Logowanie extranet

Zaufali nam

O firmie

Filozofia firmy

work together, live together
poznaj filozofię działania naszej firmy

Jednostki publiczne

Biuletyn Informacji Publicznej, integracja z elektronicznym obiegiem dokumentów, serwisy internetowe, rozwiązania regionalne...

Rozwiązania dla firm

Przeszło 300 wdrożeń od 2001 roku: nasza firma specjalizuje się w tworzeniu stron i serwisów opartych o system CMS netadmin.

Aktualności

  • netadmin i bip.net w wersji 7.00 już dostępne

System netadmin i bip.net w wersji 7.00

Od dnia 28 września 2015 r. upubliczniamy najnowszą wersję systemu netadmin i bip.net o numerze 7.00.

  • Prezentacja wybranych realizacji

Prezentacja wybranych realizacji

Przedstawiamy Państwu krótką prezentację wybranych realizacji naszej firmy.

zobacz prezentację wybranych realizacji »

  • Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego

Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego

W oparciu o rozwiązanie extranet.direct przygotowaliśmy dedykowane systemy dla Departamentu Spraw Społecznych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Przygotowane rozwiązania zapewniają obsługę projektów na którą składają się procesy składania wniosków o stypendia dla doktorantów oraz uczniów z województwa kujawsko-pomorskiego.

więcej o realizacji dla Urządu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego »

  • Sklep Muzyczny Bratpol

Sklep Muzyczny Bratpol

Dla jednego z większych dystybutorów sprzętu muzycznego w Polsce uruchomiliśmy dwa sklepy internetowe w oparciu o system extrashop w wersji korporacyjnej.

więcej o realizacji dla Sklepu Muzycznego Bratpol »

  • Apator Control

Apator Control Sp. z o.o.

Serwis internetowy oparty został o system netadmin. Założeniem projektu graficznego była prezentacja firmy jako profesjonalnego partnera handlowego, dysponującego wysokiej jakości produktami.

więcej o realizacji dla Apator Control Sp. z o.o. »

  • Powiat Łowicki

Powiat Łowicki

Serwis internetowy nawiązuje kolorystyką do tradycji regionu. Rozwiązanie "4 pory roku" uatrakcyjnia stronę poprzez zmianę wyglądu wraz ze zmieniającymi się porami.

więcej o realizacji dla Powiatu Łowickiego »

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

COM-PAN System Sp. z o.o.

  • Logo Docusafe

COM-PAN System sp. z o.o. stanowi kontynuację działającej na rynku informatycznym od 2000 roku firmy COM-PAN s.c. . Osoby pracujące w firmie brały udział w powstawaniu pierwszych polskich rozwiązań e-commerce (www.empik.comwww.smyk.com 
www.aukcja.com).  Zdobyte podczas realizacji tych projektów doświadczenie pozwoliło nam z powodzeniem zrealizować kolejne projekty dla naszych klientów.

Firma COM-PAN za nadrzędny cel obrała sobie zaspakajanie potrzeb klientów w dziedzinach związanych z obiegiem informacji i dokumentów.
Naszym sztandarowym produktem jest autorski system obiegu dokumentów i informacji DocuSafe®, na który składa się szereg modułów funkcjonalnych. Począwszy od elektronicznego archiwum dokumentów (DocuSafe®Archiwum), poprzez system rejestracji i obiegu dokumentów (DocuSafe®Dokument), a skończywszy na systemie obiegu dokumentów wspartym motorem WorkFlow (DocuSafe®WorkFlow), poszczególne moduły uzupełniają się tworząc spójną całość.

W ramach rodziny DocuSafe® wyróżnione zostały dwie grupy produktów. Pierwsza grupa produktów dedykowana jest na potrzeby urzędów administracji publicznej. Produkty z tej grupy uwzględniają wymagania płynące z instrukcji kancelaryjnej, Rzeczowego Wykazu Akt, ustawy o podpisie elektronicznym oraz innych aktów prawnych obowiązujące podmioty z sektora administracji publicznej.

Druga grupa produktów dedykowana jest dla klientów "biznesowych" i uwzględnia specyfikę firm udostępniając duże możliwości w zakresie integracji z systemami zewnętrznymi. Podział produktów na dwie grupy zapewnia lepsze spełnienie różnych potrzeb i oczekiwań naszych klientów.

Po za implementacją systemów DocuSafe® dla naszych klientów wykonujemy:

  •  Analizy potrzeb w zakresie obiegu dokumentów i informacji.
  •  Analizy potrzeb w zakresie infrastruktury sprzętowej.
  •  Projektowanie i wykonywanie rozwiązań informatycznych na zamówienie.


Jesteśmy autorami systemu MIGDZ - dokumenty zastrzeżone (system odpowiedzialny za zarządznie zgłoszeniami o zagubieniach/kradzieżach dokumentów). System ten jest wykorzystywany przez większość banków w Polsce.

Dokładamy wszelkich starań, żeby dobrze zrozumieć potrzeby naszych klientów i specyfikę otoczenia, w którym działają co przekłada się na precyzyjne rozumienie oczekiwań klienta. Nasz zespół dokłada wszelkich niezbędnych starań, aby dostarczane naszym klientom rozwiązania były w pełni dopasowane do potrzeb i oczekiwań użytkowników.

IVO Software - IVONA WebReader

Czym jest IVONA Webreader?

Jest odtwarzaczem, który po umieszczeniu w serwisie internetowym, odczytuje jego treść lektorskim głosem. Udźwiękawia on dowolne strony, czyniąc je bardziej atrakcyjnymi i dostępnymi dla wszystkich (w tym osób starszych, niedowidzących oraz dyslektyków). Odtwarzacz działa z najpopularniejszymi przeglądarkami na dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu (komputer, telefon komórkowy, palmtop etc.) oraz jest rozpoznawany przez programy typu screenreader. Nie musisz samodzielnie generować mowy dla każdego nowego artykułu lub zmiany w serwisie - IVONA WebReader 2 utworzy nagranie dla Ciebie automatycznie.


Kluczowe korzyści z udźwiękowienia strony

  •   Większa atrakcyjność i funkcjonalność serwisu internetowego.
  •   Dotarcie do szerszego grona odbiorców, zniesienie barier w dostępie do stron internetowych, szczególnie dla osób niedowidzących i starszych.
  •   Wygoda dla korzystających z serwisu – aby odsłuchać tekst wystarczy kliknąć na przycisk Play.
  •   Budowa wizerunku nowoczesnej strony internetowej.
  •   Przyciągnięcie uwagi i wyróżnienie się na tle konkurencji.

Zalety IVONA WebReader

  •    Możliwość odsłuchania tekstu bezpośrednio na stronie lub opcjonalnie pobrania go w pliku MP3.
  •    Łatwość zarządzania – nie ma potrzeby aktualizowania nagrań w przypadku ich zmian, a administrowanie nie wiąże się z żadnym nakładem pracy.
  •    Wygląd odtwarzacza dostosowany do Twojej strony internetowej – możliwość wyboru rozmiaru odtwarzacza oraz jego kolorystyki.
  •    Możliwość wyboru dowolnego głosu 22kHz (męski, żeński), tempa oraz głośności czytania.
  •    Możliwość odsłuchania tekstu bezpośrednio na stronie lub pobrania w pliku MP3.
  •    Do wyboru 11 głosów:

        język polski: Ewa, Jacek, Maja, Jan,
        język brytyjski angielski: Amy, Brian,
        język amerykański angielski: Kendra, Jennifer, Eric, Joey,
        język rumuński: Carmen.

  •    Najwyższa jakość generowanej mowy dzięki najnowszej wersji syntezatora mowy IVONA.
  •    Brak konieczności instalacji dodatkowego oprogramowania na serwerze.
  •    Zakup bezpośrednio u producenta - indywidualne podejście do wdrożenia i zapewnienie pełnego wsparcia w trakcie jego realizacji.

    Integracja ze stroną internetową w kilka minut.

następna strona »

Kontakt

extranet internet creator
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, ul. Wielki Rów 40B
e-mail:
Biuro/Dział Handlowy
tel.: +48 56 61 97 514
Biuro/Wsparcie Techniczne
tel.: +48 56 61 97 512
Biuro/Dział Administracyjny
tel.: +48 56 61 97 515

skocz do góry strony

Ułatwienia dostępu        Przeczytaj oświadczenie o dostępności
zamknij
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.